
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, poniżej podajemy informacje o przetwarzaniu przez nas Państwa danych osobowych.
Zastosowanie ma jeden lub kilka z poniższych punktów w zależności od tego jakie stosunki nas łączą:
- Osoby wchodzące do siedziby INNOVATOR Sp. z o.o. (teren obiektów Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych)
- Kandydaci do pracy
- Kontrahenci będący osobami fizycznymi
- Personel lub podwykonawcy naszych kontrahentów
- Osoby kontaktujące się z INNOVATOR Sp. z o.o.
- Inne osoby, z którymi kontaktuje się INNOVATOR Sp. z o.o.
1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych osób wchodzących na teren INNOVATOR Sp. z o.o. (podmiotu Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych)
- Administratorem danych osobowych pobranych w celu rejestracji wejść i wyjść na teren obiektów jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice; tel. 32 2380 200, fax. 32 2316 933, e-mail: imn@imn.gliwice.pl) – dalej jako „Administrator IMN”.
- Administrator IMN powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: iod@imn.gliwice.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice.
- Dane pobierane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora IMN w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektów, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora IMN na szkodę oraz dochodzenia roszczeń z tym związanych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a także w celu wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie kontroli wejść i wyjść do i z określonych stref ochronnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 46 pkt 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych)
- Odbiorcami Państwa danych są podmioty, które świadczą na rzecz Administratora IMN usługi ochroniarskie oraz ewentualnie dostawcy usług IT, zawsze jednak na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora IMN.
- Okres przechowywania Państwa danych osobowych związanych z kontrolą wejść i wyjść to okres niezbędny dla realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3, a następnie ich archiwizacja przez okres 3 lat.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest konieczne do wejścia na teren naszych obiektów.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych: prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz - jeżeli zachodzą ku temu podstawy - prawo żądania usunięcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim Państwa dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora IMN mają Państwo także prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. Aby skorzystać z powyższych praw prosimy o kontakt poprzez mail lub telefonicznie (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej)
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w INNOVATOR Sp. z o.o.
- Administratorem danych osobowych Państwa jako kontrahentów jest INNOVATOR Sp. z o.o. (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice; tel. 32 2380 245, fax. 32 2380 202, e-mail: innovator@innovator.com.pl) – dalej jako „Administrator”.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: innovator@innovator.com.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice).
- Dane pobierane są w celu oceny kwalifikacji kandydatów do pracy na stanowisku, na które prowadzona jest rekrutacja, ich zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy, a także tego, czy kandydat spełnia przesłanki przewidziane prawem. Podstawa prawna: dane zbierane w ramach naboru na dane stanowisko będą pobierane na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy (imię/imiona, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe) a także miejsce zamieszkania z ograniczeniem do miasta, informacja o dodatkowym zatrudnieniu w ramach stosunku pracy lub prowadzeniu działalności gospodarczej przez kandydata. Dane niewymagane tymi przepisami będą zbierane na podstawie zgody kandydata.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Odbiorcami może być też centrum Sieci Badawczej Łukasiewicz w ramach funkcji nadzorczych oraz organy uprawnione na podstawie prawa. Poza przypadkami ujawniania Państwa danych w ramach tego obowiązku odbiorcami Państwa mogą być podmioty, które świadczą na rzecz Administratora usługi ochroniarskie (w celu wstępu na teren Administratora, jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz ewentualnie dostawcy usług IT, prawnych i księgowych.
- Okres przechowywania Państwa danych osobowych związanych z naborem to okres przeprowadzenia naboru a następnie 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z jednym z kandydatów, w celu możliwości zatrudnienia na tym samym stanowisku pracy kolejną osobę spośród kandydatów na wypadek, gdyby stosunek pracy osoby wybranej w drodze naboru ustał w tym terminie. Po tym okresie dane usuwane są na bieżąco.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie danych skutkować będzie niemożnością zakwalifikowania kandydata do procedury naboru.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych: prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz - jeżeli zachodzą ku temu podstawy - prawo żądania usunięcia danych osobowych i ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim Państwa dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora mają Państwo także prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. W zakresie danych podanych na podstawie zgody mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Aby skorzystać z powyższych praw prosimy o kontakt poprzez mail lub telefonicznie (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kontrahentów (osób fizycznych)
- Administratorem danych osobowych Państwa jako kontrahentów jest INNOVATOR Sp. z o.o. (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice; tel. 32 2380 245, fax. 32 2380 202, e-mail: innovator@innovator.com.pl) – dalej jako „Administrator”, która zawarła z Państwem umowę.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: innovator@innovator.com.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice).
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych będzie zawarcie umowy przez INNOVATOR Sp. z o.o. oraz jej realizacja. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań na żądanie Państwa przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit c RODO). Dane uzyskane w trakcie zawarcia i realizacji umowy wykonywanej przez INNOVATOR będziemy także przetwarzać w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym − przekazywać Państwu informacje na temat naszej oferty handlowej i naszej działalności. Przetwarzanie to następuje na podstawie uzasadnionego prawnie interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO). W ramach działań marketingowych dokonujemy profilowania – oceniamy Państwa potrzeby w zakresie naszych produktów i usług, aby przekazywać informacje i oferty, które mogą być interesujące. Profilowania dokonujemy na podstawie informacji dotyczących poprzednich umów, które Państwo z nami zawarli. Jesteśmy też zobowiązani wypełniać obowiązki podatkowe (prowadzenie i przechowywanie ksiąg i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych). Jeżeli w dokumentach, które powinny być przechowywane, znajdą się Państwa dane osobowe pozyskane w omawianym tu zakresie, podstawą prawną ich przetwarzania jest wykonanie obowiązku nałożonego prawem (art. 6 ust. 1 lit c RODO) wynikającego z przepisów podatkowych - Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz z przepisów o rachunkowości. Dodatkowo będziemy przetwarzać Państwa dane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub w celu dochodzenia ich – jeżeli powstanie spór dotyczący umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym wypadku jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres wykonywania umowy, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń z umowy. Dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej będziemy przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości.
- Informujemy, iż niektóre informacje dotyczące naszych kontrahentów, o ile nie są zastrzeżone obowiązkiem zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa lub innej albo nie podlegają ujawnieniu ze względu na prywatność osoby fizycznej (art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej), stanowią informację publiczną. Poza tymi przypadkami odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty, które świadczą na rzecz Administratora usługi ochroniarskie (w celu wstępu na teren Administratora, jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz ewentualnie dostawcy usług IT, prawnych i księgowych. Odbiorcami może być też centrum Sieci Badawczej Łukasiewicz w ramach funkcji nadzorczych oraz organy uprawnione na podstawie prawa.
- Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy: Nastąpi to jednak jedynie w przypadku, gdyby projekt – w związku z którym umowa została zawarta – dotyczył działań i kontrahentów spoza tego obszaru, czego Państwo będziecie mieli świadomość podpisując i wykonując umowę, a także jeżeli Państwo macie siedzibę poza tym obszarem. Dochowamy jednak wszelkich starań, aby w takim przypadku zapewnić odpowiedni stopień ochrony i odpowiednie zabezpieczenia dotyczące przekazywania danych.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest konieczne w celu realizacji umowy. Niepodanie danych skutkować będzie niemożnością zawarcia umowy.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych: prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, gdy brak już podstaw do ich przetwarzania – prawo żądania usunięcia danych osobowych, a jeżeli zachodzą ku temu podstawy- do żądania ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim Państwa dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora mają Państwo także prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. Wobec przetwarzania danych w celach marketingowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu przysługuje prawo wniesienia bezwarunkowego sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych w tym celu. Prawo przenoszenia danych przysługuje Państwu tylko w zakresie, w jakim przetwarzamy dane w sposób zautomatyzowany (o czym zostaną Państwo powiadomieni przy wykonywaniu umowy, jeżeli będzie miało miejsce). Aby skorzystać z powyższych praw prosimy o kontakt poprzez mail lub telefonicznie (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej)
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych personelu lub podwykonawców naszych kontrahentów
- Administratorem danych osobowych Państwa jako kontrahentów jest INNOVATOR Sp. z o.o. (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice; tel. 32 2380 245, fax. 32 2380 202, e-mail: innovator@innovator.com.pl) – dalej jako „Administrator”.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: innovator@innovator.com.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice).
- Państwa dane zostały podane nam w celu realizacji umowy, w której wykonaniu bierzecie Państwo udział, przez – w zależności od konkretnej sytuacji - Państwa pracodawcę lub podmiot, z którym Państwo współpracujecie albo przez Państwa bezpośrednio. Są to dane identyfikujące (przede wszystkim imię i nazwisko, stanowisko, niekiedy PESEL), dane kontaktowe oraz ewentualnie - gdy do wykonania umowy z Państwa udziałem konieczne jest posiadanie specjalnych kwalifikacji - te specjalne kwalifikacje. Jeżeli konieczne będzie wykonanie przez Administratora obowiązków w zakresie BHP, będzie on przetwarzał dane potrzebne w celu wykonania tego obowiązku (m.in. informacja o aktualnych badaniach, szkoleniach, uprawnieniach itp.) – szczegółowe informacje o przekazanych danych można uzyskać u Administratora kontaktując się w sposób określony w pkt. 1 i 2 powyżej.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest sprawna i prawidłowa realizacja zawartej umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, która zamierza zawrzeć umowę, w której realizacji będziecie Państwo brać udział, przed jej zawarciem. (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Będziemy przetwarzać Państwa dane w celu kontaktu w bieżących sprawach. Dane uzyskane w trakcie zawarcia lub realizacji umowy wykonywanej przez INNOVATOR Sp. z o.o. będziemy także przetwarzać w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym − przekazywać Państwa pracodawcy informacje na temat naszej oferty handlowej i naszej działalności. W związku z tym informacje te możemy przesyłać przez Państwa jako osoby wskazane do kontaktu. Przetwarzanie to następuje na podstawie uzasadnionego prawnie interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Jesteśmy też zobowiązani wypełniać obowiązki podatkowe (prowadzenie i przechowywanie ksiąg i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych). Jeżeli Państwa dane znajdą się na dokumentach objętych tych obowiązkiem (np. w treści umowy), podstawą prawną ich przetwarzania w tym wypadku jest wykonanie obowiązku nałożonego prawem (art. 6 ust. 1 lit c RODO) wynikającego z przepisów podatkowych - Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz z przepisów o rachunkowości. Dodatkowo będziemy przetwarzać Państwa dane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z umową lub w celu dochodzenia ich – jeżeli powstanie spór dotyczący umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym wypadku jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na możliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres wykonywania umowy, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń z umowy. Dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej będziemy przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości.
- Informujemy, iż niektóre informacje dotyczące naszych kontrahentów, o ile nie są zastrzeżone obowiązkiem zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa lub innej albo nie podlegają ujawnieniu ze względu na prywatność osoby fizycznej (art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej), stanowią informację publiczną. Poza tymi przypadkami odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty, które świadczą na rzecz Administratora usługi ochroniarskie (w celu wstępu na teren Administratora, jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz ewentualnie dostawcy usług IT, prawnych i księgowych. Odbiorcami może być też centrum Sieci Badawczej Łukasiewicz w ramach funkcji nadzorczych oraz organy uprawnione na podstawie prawa.
- Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy: jedynie w przypadku, gdyby projekt – w związku z którym umowa została zawarta – dotyczył działań i kontrahentów spoza tego obszaru (czego będziecie Państwo świadomi podpisując i wykonując umowę) oraz jeżeli Państwo macie siedzibę poza tym obszarem. Dochowamy jednak w takim przypadku wszelkich starań, aby zapewnić odpowiedni stopień ochrony i odpowiednie zabezpieczenia dotyczące przekazywania danych.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych: prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, prawo żądania usunięcia danych osobowych - gdy brak już podstaw do ich przetwarzania, do żądania ograniczenia ich przetwarzania - jeżeli zachodzą ku temu podstawy. W zakresie, w jakim Państwa dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora mają Państwo także prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. Aby skorzystać z powyższych praw prosimy o kontakt poprzez mail lub telefonicznie (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej)
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych innych osób kontaktujących się z INNOVATOR Sp. z o.o. (telefonicznie, mailowo)
Poniższe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dotyczą Państwa, jeżeli kontaktują się Państwo z INNOVATOR Sp. z o.o. w jakiejkolwiek sprawie, a nie jesteście Państwo kontrahentem INNOVATOR Sp. z o.o. ani pracownikiem/współpracownikiem INNOVATOR Sp. z o.o. lub jego kontrahenta.
- Administratorem danych osobowych pobranych w związku z Państwa kontaktem z nami jest INNOVATOR Sp. z o.o. (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice; tel. 32 2380 245, fax. 32 2380 202, email: innovator@innovator.com.pl) – dalej jako „Administrator”.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: innovator@innovator.com.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice).
- Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, aby kontaktować się z Państwem w celu przekazania odpowiedzi na Państwa pytania lub poinformowania o stanie sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w takim przypadku jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości przekazania odpowiedzi na zadane pytanie, nawiązanie współpracy z Państwem lub Państwa pracodawcą czy podmiotem, który Państwo reprezentujecie. Podstawą prawną przetwarzania danych jest też prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym − przekazanie informacji na temat naszej oferty i naszej działalności. Podstawą prawną przetwarzania danych może być także Państwa zgoda.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w czasie potrzebnym do odpowiedzi na pytanie lub też następnie w okresie utrzymywania bieżących relacji łączących Państwa z Administratorem (np. przedstawiania ofert czy wymiany korespondencji), a po ustaniu relacji dane zostaną usunięte, chyba że w wyniku utrzymywanych kontaktów mogły powstać jakieś roszczenia – wówczas przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, Administrator będzie przetwarzać dane do momentu wycofania zgody.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być ewentualnie dostawcy usług IT, prawnych i księgowych. Odbiorcami może być też centrum Sieci Badawczej Łukasiewicz w ramach funkcji nadzorczych oraz organy uprawnione na podstawie prawa.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, prawo żądania ich usunięcia, prawo żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Można przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy to my przesłali państwa dane do innego administratora. Zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. W zakresie, w jakim przetwarzamy Państwa dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora mają Państwo prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. Jeżeli dane zostały przekazane na podstawie zgody, mają Państwo także prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych innych osób, z którymi kontaktuje się INNOVATOR sp. z o.o.
Poniższe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dotyczą Państwa, jeżeli podmiot INNOVATOR Sp. z o.o. kontaktuje się Państwem w jakiejkolwiek sprawie, a nie są Państwo kontrahentem podmiotu INNOVATOR Sp. z o.o. ani pracownikiem czy współpracownikiem INNOVATOR Sp. z o.o. lub jego kontrahenta.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest INNOVATOR Sp. z o.o. (adres: ul. Sowińskiego 5, 44121 Gliwice; tel. 32 2380 245, fax. 32 2380 202, e-mail: innovator@innovator.com.pl) – dalej jako „Administrator”.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez maila: innovator@innovator.com.pl lub listownie pod adresem ul. Sowińskiego 5, 44-121 Gliwice).
- Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, aby kontaktować się z Państwem w celu przekazania odpowiedzi na pytania Państwa dotyczące lub poinformowania o stanie sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w takim przypadku jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości przekazania odpowiedzi na zadane pytanie, nawiązanie współpracy z Państwem lub Państwa pracodawcą czy podmiotem, który Państwo reprezentujecie i utrzymywaniu relacji biznesowych w ramach działalności gospodarczej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest też prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług, w tym − przekazanie informacji na temat naszej oferty i naszej działalności. Podstawą prawną przetwarzania danych może być także Pańska zgoda.
- Państwa dane otrzymaliśmy od Państwa pracodawcy albo podmiotu, z którym Państwo współpracujecie lub który reprezentujecie. Dane te mogliśmy też znaleźć w publicznie dostępnych źródłach. Dane otrzymane są danymi identyfikującymi (imię i nazwisko), miejsce i stanowisko pracy, dane kontaktowe oraz ewentualnie informacje o tym, jakiego typu sprawami się Państwo zajmujecie.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w czasie potrzebnym do odpowiedzi na pytanie lub też następnie w okresie utrzymywania bieżących relacji łączących Państwa z Administratorem (np. przedstawiania ofert czy wymiany korespondencji), a po ustaniu relacji dane zostaną usunięte, chyba że w wyniku utrzymywanych kontaktów mogły powstać jakieś roszczenia – wówczas przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, Administrator będzie przetwarzać dane do momentu wycofania zgody.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być ewentualnie dostawcy usług IT, prawnych i księgowych. Odbiorcami może być też centrum Sieci Badawczej Łukasiewicz w ramach funkcji nadzorczych oraz organy uprawnione na podstawie prawa.
- Mają Państwo następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, prawo żądania ich usunięcia, prawo żądania ograniczenia przetwarzania, prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na Państwa szczególną sytuację. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Oferta
- Przemysłowe magazyny energii
- Domowe magazyny energii
- Hybrydowe magazyny energii
- Magazyny energii OffGrid
- Instalacje OZE
Kontakt
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJINNOVATOR Sp. z o.o.
O nas
W INNOVATOR specjalizujemy się w doborze MAGAZYNÓW ENERGII, a także projektowaniu i montażu instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE). Oferujemy kompleksowe rozwiązania dla klientów indywidualnych, firm i rolników, dopasowane do ich potrzeb i budżetu. Dzięki doświadczonemu zespołowi, gwarancji i serwisowi zapewniamy niezawodność i wsparcie w uzyskaniu dotacji na magazyny energii, fotowotaikę oraz inne instalacje OZE.